CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 26, 2009

Contest untuk follower Sharhanah


Pagi-pagi buta ni mata cerah benderang lagi. Tetiba terjumpa satu contest dialog abah & anak ni.

Contest ini khas untuk para follower blog SharHanah. Untuk syarat-syarat lanjut boleh klik banner anak beranak di atas ye :)

Meh tengok dialog saya :D

Anak : Eh bapak, tak sangka ek bila tengok dekat-dekat bapak ni hensem macam Dato' K la.

Bapak : Ha, baru kamu tau ye nak. Dulu Siti Nurhaliza tu beria-ia ngorat bapak taw, bapak je tak layan. Bapak nak mak kamu jer....eheheh.

2 comments:

Sharinginfoz said...

banyak contest sekarang kan... bosan2 singgah le...

SharHanah® said...

Penyertaan anda menepati syarat... tunggggguuuu result nnt ya ☺

Saturday, December 26, 2009

Contest untuk follower Sharhanah


Pagi-pagi buta ni mata cerah benderang lagi. Tetiba terjumpa satu contest dialog abah & anak ni.

Contest ini khas untuk para follower blog SharHanah. Untuk syarat-syarat lanjut boleh klik banner anak beranak di atas ye :)

Meh tengok dialog saya :D

Anak : Eh bapak, tak sangka ek bila tengok dekat-dekat bapak ni hensem macam Dato' K la.

Bapak : Ha, baru kamu tau ye nak. Dulu Siti Nurhaliza tu beria-ia ngorat bapak taw, bapak je tak layan. Bapak nak mak kamu jer....eheheh.