CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 12, 2009

Syeefa jatuh katil lagi


Tadi time bersiap nak g kenduri, letak Syeefa atas katil.
Sementara tempek bedak kat muka sambil mata perhatikan Syeefa.
Tiba-tiba dia menjulur laju ke depan, terus tertumuih dahi ke lantai.
Merambu-rambu air mata Syeefa.
Saya yang salah. Dah tau dia 'aktif' pegi letak atas katil buat apa. Careless!
Marah diri sendiri sampai sekarang :(
Saya bagi Syeefa minum air zamzam dan sapu di kepala Syeefa sambil selawat.
Harap-harap Syeefa tak apa-apa ye sayang.
Tadi keluar bersiar-siar, Syeefa happy :)

Hari tu dah pernah jatuh semasa 'ditangan' papanya. Rujuk sini.
Hari ni ibu plak buat Syeefa jatuh. Fair and square kaedahnya.



Maafkan ibu ye sayang :(

6 comments:

Sitisifir10 said...

siannya syeefa..huhu tinggikah katilnya?? hati2 ya lenkali..

LiAnA said...

budak tgh aktifkan.. sian Syeefa..

~farahsyeefa~ said...

sitisifir : tak tinggi tapi jatuh kena simen...pas ni saya akan lebih hati-hati.

liana : ye kan....laju sgt kan dah 'eksiden' :)

izzahazfar said...

kira ganas juga ye menantu akak ni..hahahha..akmla belum penah jatuh katil lagi..tp kalau jatuh masa nak berdiri dan jalan tui adelah..take care dear!

wansteddy said...

siannya sheefa...
baby bru dapat lesen bergerak camtu la fara.
pening2 kita nk melayannya.

~farahsyeefa~ said...

kak izzah : tau tak pe, pantang tinggal kejap, tah mana-mana die selinap...:)

wansteddy : tu la, last2 ibu jatuh sakit...hihi.

Saturday, December 12, 2009

Syeefa jatuh katil lagi


Tadi time bersiap nak g kenduri, letak Syeefa atas katil.
Sementara tempek bedak kat muka sambil mata perhatikan Syeefa.
Tiba-tiba dia menjulur laju ke depan, terus tertumuih dahi ke lantai.
Merambu-rambu air mata Syeefa.
Saya yang salah. Dah tau dia 'aktif' pegi letak atas katil buat apa. Careless!
Marah diri sendiri sampai sekarang :(
Saya bagi Syeefa minum air zamzam dan sapu di kepala Syeefa sambil selawat.
Harap-harap Syeefa tak apa-apa ye sayang.
Tadi keluar bersiar-siar, Syeefa happy :)

Hari tu dah pernah jatuh semasa 'ditangan' papanya. Rujuk sini.
Hari ni ibu plak buat Syeefa jatuh. Fair and square kaedahnya.



Maafkan ibu ye sayang :(

6 comments:

Sitisifir10

siannya syeefa..huhu tinggikah katilnya?? hati2 ya lenkali..

LiAnA

budak tgh aktifkan.. sian Syeefa..

~farahsyeefa~

sitisifir : tak tinggi tapi jatuh kena simen...pas ni saya akan lebih hati-hati.

liana : ye kan....laju sgt kan dah 'eksiden' :)

izzahazfar

kira ganas juga ye menantu akak ni..hahahha..akmla belum penah jatuh katil lagi..tp kalau jatuh masa nak berdiri dan jalan tui adelah..take care dear!

wansteddy

siannya sheefa...
baby bru dapat lesen bergerak camtu la fara.
pening2 kita nk melayannya.

~farahsyeefa~

kak izzah : tau tak pe, pantang tinggal kejap, tah mana-mana die selinap...:)

wansteddy : tu la, last2 ibu jatuh sakit...hihi.