CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 2, 2009

RONDA-RONDA BERSAMA SYEEFA


Hari Ahad minggu lepas (bukan Ahad baru ni), saya keboringan di rumah. Lalu saya ajak suami ronda-ronda dengan kereta. Saya dapat rasakan Syeefa jua bosan di rumah. Ihihi. Kami duduk diam-diam dalam kereta saja kalian. Hari hujan, tambahan pula Influenza A makin merebak ni saya tak mahu ambil risiko untuk ke mana-mana tempat awam. Sambil pusing-pusing, kami survey juga rumah-rumah mana yang sesuai boleh dibeli.
Sedang saya membelek-belek muka didalam kereta, saya ternampak imej comel Syeefa. Lantas saya ambil gambarnya. :)

Hairan dia lihat ibunya tak habis-habis pegang kamera kot. :P


Suami singgah di kedai baju kanak-kanak di bandar Sunway. Saya minta suami belikan diapers Syeefa.


Haah, apa yang berlaku?? (dialog Syeefa rekaan ibu, ekeke).


Asyik Syeefa saja, ibu nak interprame juga ni. Huhuhu. Habis tudung ibu senget-senget dek Syeefa. :)


Malam pula, Syeefa suka golek-golek dulu sebelum tidur. Saya ambil kesempatan snap berkeping-keping gambar Syeefa. Ekeke.


Bulat matanya kehairanan pandang ibu, tak habis-habis dengan kamera. (Dalam hatinya berkata : haihh, bila lah ibu ni nak tidur, rimas betul :P).


Sudahnya, setelah penat main, Syeefa pun tertidur dengan bola-bolanya. Hehe. Pipi pun dah macam bola dah :P

1 comment:

lili11 said...

Pipi yg macam bola tu kalau dipicit2, sedap noh!!

Wednesday, September 2, 2009

RONDA-RONDA BERSAMA SYEEFA


Hari Ahad minggu lepas (bukan Ahad baru ni), saya keboringan di rumah. Lalu saya ajak suami ronda-ronda dengan kereta. Saya dapat rasakan Syeefa jua bosan di rumah. Ihihi. Kami duduk diam-diam dalam kereta saja kalian. Hari hujan, tambahan pula Influenza A makin merebak ni saya tak mahu ambil risiko untuk ke mana-mana tempat awam. Sambil pusing-pusing, kami survey juga rumah-rumah mana yang sesuai boleh dibeli.
Sedang saya membelek-belek muka didalam kereta, saya ternampak imej comel Syeefa. Lantas saya ambil gambarnya. :)

Hairan dia lihat ibunya tak habis-habis pegang kamera kot. :P


Suami singgah di kedai baju kanak-kanak di bandar Sunway. Saya minta suami belikan diapers Syeefa.


Haah, apa yang berlaku?? (dialog Syeefa rekaan ibu, ekeke).


Asyik Syeefa saja, ibu nak interprame juga ni. Huhuhu. Habis tudung ibu senget-senget dek Syeefa. :)


Malam pula, Syeefa suka golek-golek dulu sebelum tidur. Saya ambil kesempatan snap berkeping-keping gambar Syeefa. Ekeke.


Bulat matanya kehairanan pandang ibu, tak habis-habis dengan kamera. (Dalam hatinya berkata : haihh, bila lah ibu ni nak tidur, rimas betul :P).


Sudahnya, setelah penat main, Syeefa pun tertidur dengan bola-bolanya. Hehe. Pipi pun dah macam bola dah :P