CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 18, 2010

Pelajar form 3 dan boifren tanam bayi baru lahir hidup2! DAMN!!

MELAKA - Tindakan seorang pelajar perempuan sebuah sekolah menengah di sini bersama teman lelakinya menanam bayi lelaki yang baru dilahirkannya terbongkar apabila mereka ditahan di Taman Melaka Baru di sini Rabu lalu.Pasangan berusia 15 tahun itu ditahan selepas polis menerima satu laporan yang dibuat oleh ibu pelajar perempuan terbabit yang terkejut apabila mendapati keadaan anaknya yang berlumuran darah sebaik pulang dari tempat kerja.

Astaghfirullahalazim....kalau baby tu memang dah meninggal masih terima kepala otak lagi. Tapi baby tu masih hidup..kenapa manusia sekarang semakin kejam??
Salah siapa? Diri sendiri? Parents? Cikgu? Kengkawan?
Sangat sedih! Ramai sangat yang melahirkan anak tak sah taraf sekarang dan lebih mengecewakan bayi dilakukan dengan kejam!! BENCI!!
Tak susah ke korang mengandung?? Tak sakit ke korang beranak?? Tak de sekelumit sayang ke kat anak yang dilahirkan dari rahim sendiri??
Tak tau nak cakap apa dah. Moga-moga keluarga saya dihindari dari perkara yang bukan-bukan. AMIN.

8 comments:

~aSHa~ said...

erkkk hidup2...
budak2 lagi advance dari org dewasa skrg ni

~farah~ said...

asha : tu la psl, geram betul!!

~mrs.yie~ said...

memang deme tak berhati perut..
ni dah balik zaman jahiliyah..subhanallah
alah..org yg mengandung anak luar nikah ni sll nye dipermudahkan Allah, senang nk bersalin,,jadi ape depa tau tntg keperitan nk beranak..

Farah..smlm aku nangis bila sorang baby 3 bulan meninggal dlm jagaan nursery..waa..sian..cuai sungguh..aku cm nk benti keje..jaga anak sndri..

~farah~ said...

dal : tu la dal..aku ni asal ade berita baby kena dera , kena buang, mati tersedak ke apa, mesti aku menangis smbil teringat anak...kang ko dh jd ibu, lagiiii la perasaan keibuan tu menebal dal. baby seken tak tau nk htr mn, MIL tak larat dh nk jg ramai2.

Siti Syuhada said...

meh beramai2 antar baby kat aku..aku tolong jagakan...hujung bulan korang amek lar kejap..pastu antar balik...i rela u...!hehehee....

~farah~ said...

ct : kalo ko dok sblh umh aku, sabtu ahad pon aku sudi antar..biar ko tak cuti hihi. ni sebulan skali bru jenguk anak, mau meroyan aku! :P

~mrs.yie~ said...

ingat anto anak kucing ke..hish..tp kalau anto kat ko cindai, lain plak kes nye..baby terbelit kain jualan..ngeeee...

~farah~ said...

dal : ekeke....kang dia terpost lak anak aku kat pembeli kain...ehehehe.

Tuesday, May 18, 2010

Pelajar form 3 dan boifren tanam bayi baru lahir hidup2! DAMN!!

MELAKA - Tindakan seorang pelajar perempuan sebuah sekolah menengah di sini bersama teman lelakinya menanam bayi lelaki yang baru dilahirkannya terbongkar apabila mereka ditahan di Taman Melaka Baru di sini Rabu lalu.Pasangan berusia 15 tahun itu ditahan selepas polis menerima satu laporan yang dibuat oleh ibu pelajar perempuan terbabit yang terkejut apabila mendapati keadaan anaknya yang berlumuran darah sebaik pulang dari tempat kerja.

Astaghfirullahalazim....kalau baby tu memang dah meninggal masih terima kepala otak lagi. Tapi baby tu masih hidup..kenapa manusia sekarang semakin kejam??
Salah siapa? Diri sendiri? Parents? Cikgu? Kengkawan?
Sangat sedih! Ramai sangat yang melahirkan anak tak sah taraf sekarang dan lebih mengecewakan bayi dilakukan dengan kejam!! BENCI!!
Tak susah ke korang mengandung?? Tak sakit ke korang beranak?? Tak de sekelumit sayang ke kat anak yang dilahirkan dari rahim sendiri??
Tak tau nak cakap apa dah. Moga-moga keluarga saya dihindari dari perkara yang bukan-bukan. AMIN.

8 comments:

~aSHa~

erkkk hidup2...
budak2 lagi advance dari org dewasa skrg ni

~farah~

asha : tu la psl, geram betul!!

~mrs.yie~

memang deme tak berhati perut..
ni dah balik zaman jahiliyah..subhanallah
alah..org yg mengandung anak luar nikah ni sll nye dipermudahkan Allah, senang nk bersalin,,jadi ape depa tau tntg keperitan nk beranak..

Farah..smlm aku nangis bila sorang baby 3 bulan meninggal dlm jagaan nursery..waa..sian..cuai sungguh..aku cm nk benti keje..jaga anak sndri..

~farah~

dal : tu la dal..aku ni asal ade berita baby kena dera , kena buang, mati tersedak ke apa, mesti aku menangis smbil teringat anak...kang ko dh jd ibu, lagiiii la perasaan keibuan tu menebal dal. baby seken tak tau nk htr mn, MIL tak larat dh nk jg ramai2.

Siti Syuhada

meh beramai2 antar baby kat aku..aku tolong jagakan...hujung bulan korang amek lar kejap..pastu antar balik...i rela u...!hehehee....

~farah~

ct : kalo ko dok sblh umh aku, sabtu ahad pon aku sudi antar..biar ko tak cuti hihi. ni sebulan skali bru jenguk anak, mau meroyan aku! :P

~mrs.yie~

ingat anto anak kucing ke..hish..tp kalau anto kat ko cindai, lain plak kes nye..baby terbelit kain jualan..ngeeee...

~farah~

dal : ekeke....kang dia terpost lak anak aku kat pembeli kain...ehehehe.