CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 26, 2011

Outing

A long longggg time ago, we went for outing without papa. At Tesco only hahaha.
Ekceli saya tengah demam time tu tapi disebabkan Opah bebudak ni datang dan nak shopping di Tesco maka boleh saja. Takdehal.



Anak-anak, sila duduk senyap dalam troli okeyy.




Syeefa suka tengok benda yang colourful lalu tanpa rasa bersalah buat macam rumah sendiri :P



Macam biasa wajib kena cukai seraun dua untuk mesin ni.

Seee! Nak beli satu la letak kat rumah. Where to buy????





Orang lalu lalang mesti heran "dia ni dalam pantang tak reti dok umah senyap2 ke?"




Dengan bersweater berstokin bagai.




-_______-


1 comment:

haniekunie said...

aku pun sampai terfikir, apesal cam org dalam pantang je ni?

Monday, December 26, 2011

Outing

A long longggg time ago, we went for outing without papa. At Tesco only hahaha.
Ekceli saya tengah demam time tu tapi disebabkan Opah bebudak ni datang dan nak shopping di Tesco maka boleh saja. Takdehal.



Anak-anak, sila duduk senyap dalam troli okeyy.




Syeefa suka tengok benda yang colourful lalu tanpa rasa bersalah buat macam rumah sendiri :P



Macam biasa wajib kena cukai seraun dua untuk mesin ni.

Seee! Nak beli satu la letak kat rumah. Where to buy????





Orang lalu lalang mesti heran "dia ni dalam pantang tak reti dok umah senyap2 ke?"




Dengan bersweater berstokin bagai.




-_______-