CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 1, 2012

Special hair cut

Dua ketul ni kalau duduk berdua, memang banyak kerja ok.

Satu hari tu, ibu dekat dapur buat breakfast, senyap je diorang kat depan.

Agak dah, mesti ada 'projek' join venture lagi.

Guess what??

Kakak gunting rambut adik *____*



Nampak tak dah sedikit sompeh disitu?

Bye bye rambut adik.

Sabo je lah ye adik.


Tapi bagus jugak, ibu berterima kasih kat Syeefa. Sebab ibu memang nak potong rambut adik tapi papa tak nak. Dia suka rambut tutup telinga pftttt.
Sudahnya anak tolong potongkan HAHAHA.



2 comments:

dalilarahmad said...

mak ai..kot terpotong telinga haruslah menangis si ibu nye kang..

izzah azfar said...

comel!

Friday, June 1, 2012

Special hair cut

Dua ketul ni kalau duduk berdua, memang banyak kerja ok.

Satu hari tu, ibu dekat dapur buat breakfast, senyap je diorang kat depan.

Agak dah, mesti ada 'projek' join venture lagi.

Guess what??

Kakak gunting rambut adik *____*



Nampak tak dah sedikit sompeh disitu?

Bye bye rambut adik.

Sabo je lah ye adik.


Tapi bagus jugak, ibu berterima kasih kat Syeefa. Sebab ibu memang nak potong rambut adik tapi papa tak nak. Dia suka rambut tutup telinga pftttt.
Sudahnya anak tolong potongkan HAHAHA.