CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 6, 2011

Edisi anak-anak : episod bermain :)


Kalau teringat makanan, buat entri makan.

Kalau teringat anak-anak. Maka buat entri anak-anak pulak..hihi.

Hari-hari ingat sebenarnye,ingat setiap detik tapi tak terekspresi je. Hehe.

Entri anak-anak akan ada banyak edisi pasni.

Bertabahla memasing ye tengok budak-budak yang cohomot yahamat :P


Edisi main-main dalam pool dulu :)




Adik sampai kesudah statik. Tetiba duduk dalam tu jadi kaku. Tak reti berpusing dah. Takcaya teruskan tengok sampai habis :)




Kakak Syeefa sekarang depan kamera memang ade kecenderungan melentok liuk begini. Fotogenik kononnya. Hehehe. Dulu masa kecik suka buat muka berkerut, siap ade koleksi sengih lagi :P

Baring sama-sama berduaan. Bergandingan tangan. Moga teruslah begini ya nak. Nanti kalau dah besar nanti, korang jalan kat mall orang nampak wah romantisnya! Padahal adikberadik :)

Kakak sayang sangat kat adik. Tapiii........... Ah takde tapi tapinya lagi :)



Tak pasti mereka buat apa. Mereka je faham bahasa isyarat masing-masing. Ibu kena tekun belajar supaya lebih mengerti :P


Ha tengok adik baring statik sampai kesudah. Kalo letak diluar, betuah la nak sopan tertib macam gini..hihi. Kakak ajar adik main. Elok juga ada anak dua rapat-rapat ni. Boleh dibuat kawan :)







Ibu : Main baik-baik ye anak anak. Ibu keluar mencari sesuap nasik :)



2 comments:

Sitisifir10 said...

mesti adiknya takut pool tu terbalik tak...hehe

~farah~ said...

hehe..boleh jadi jugak sambil pikir "aku ade kat mana ni??" :P

Wednesday, July 6, 2011

Edisi anak-anak : episod bermain :)


Kalau teringat makanan, buat entri makan.

Kalau teringat anak-anak. Maka buat entri anak-anak pulak..hihi.

Hari-hari ingat sebenarnye,ingat setiap detik tapi tak terekspresi je. Hehe.

Entri anak-anak akan ada banyak edisi pasni.

Bertabahla memasing ye tengok budak-budak yang cohomot yahamat :P


Edisi main-main dalam pool dulu :)




Adik sampai kesudah statik. Tetiba duduk dalam tu jadi kaku. Tak reti berpusing dah. Takcaya teruskan tengok sampai habis :)




Kakak Syeefa sekarang depan kamera memang ade kecenderungan melentok liuk begini. Fotogenik kononnya. Hehehe. Dulu masa kecik suka buat muka berkerut, siap ade koleksi sengih lagi :P

Baring sama-sama berduaan. Bergandingan tangan. Moga teruslah begini ya nak. Nanti kalau dah besar nanti, korang jalan kat mall orang nampak wah romantisnya! Padahal adikberadik :)

Kakak sayang sangat kat adik. Tapiii........... Ah takde tapi tapinya lagi :)



Tak pasti mereka buat apa. Mereka je faham bahasa isyarat masing-masing. Ibu kena tekun belajar supaya lebih mengerti :P


Ha tengok adik baring statik sampai kesudah. Kalo letak diluar, betuah la nak sopan tertib macam gini..hihi. Kakak ajar adik main. Elok juga ada anak dua rapat-rapat ni. Boleh dibuat kawan :)







Ibu : Main baik-baik ye anak anak. Ibu keluar mencari sesuap nasik :)